PEP-3

Psychoeducational Profile - Third Edition

Profilul psihoeducaţional: Evaluarea individualizată psihoeducaţională TEACCH

Eric Schopler, Margaret D. Lansing, Robert J. Reichler, Lee M. Marcus
13 aprecieri

Psychoeducational Profile a fost creat pentru a evalua punctele forte şi limitele inegale ce caracterizează Tulburările de Spectru Autist (TSA) apărute în cazul copiilor cu vârste cuprinse între 6 luni şi 7 ani.

Reprezintă cea de-a treia ediție (revizie) a testului PEP, un instrument cu popularitate crescută și cu o istorie de peste 20 de ani în evaluarea aptitudinilor și comportamentelor copiilor cu TSA și ale copiilor cu tulburări ale comunicării.

Instrumentul oferă informaţii despre nivelul de dezvoltare al abilităţilor, cât şi informaţii relevante pentru determinarea diagnosticului şi severităţii afectării. Administrarea PEP-3 se realizează în sistem clasic creion-hârtie, iar scorarea este rapidă, manuală, prin intermediul formularelor autoscorabile.

Această evaluare oferă informații din două surse complementare:
1. o scală standardizată, normată, construită pentru a evalua dezvoltarea comunicării, a abilităţilor motrice şi prezenţa comportamentelor dezadaptative a copiilor suspectaţi de autism sau alte tulburări pervazive de dezvoltare (TPD).
2. o procedură informală folosită în obţinerea informaţiilor, de la părinţi sau tutori, despre copii.

Punctele tari şi slabe. Subtestele care măsoară nivelul de dezvoltare al abilităţilor pot fi folosite în planificarea programelor educaţionale. În dezvoltarea IEP, echipa va lua în considerare scorurile subtestelor şi performanţa la itemi, în special la itemii dezvoltării unde copilul are scoruri mai suspecte.

Evaluarea diagnosticului. Scorul compozit Comportamente dezadaptative din partea de Performanţă şi subtestele Probleme comportamentale și Comportamente adaptative din Raportului persoanei cu atribuții de îngrijire pot fi folosite de specialişti pentru a ajunge la un diagnostic precis sau pentru a confirma unele diagnostice neclare. Scorul compozit Comportamente dezadaptative şi itemii subtestelor

Probleme comportamentale și Comportamente adaptative se potrivesc cu criteriile de diagnosticare ale autismului din DSM-IV-TR, care includ: comunicare şi interacţiune socială deficitară, patternuri comportamentale, interese, activităţi repetitive şi stereotipe (American Psychiatric Association, 2000).

Nivelul de dezvoltare/adaptare este folositor în stabilirea diagnosticului prioritar la copii cu diagnostice duble sau multiple. Este util în configurarea unui plan al schimbărilor în ariile de dezvoltare a abilităţilor specifice sau a comportamentelor, iar acest lucru poate afecta planul educaţional sau diagnosticul.  

Selectează produsul Cod Preț Disponibilitatea produsului
PEP-3 KIT COMPLET SCORARE MANUALĂ 1.189,17€ * Stoc redus
Până pe 15 septembrie 2018 poți profita de repausul estival pentru a economisi: ai parte de o reducere de 10% și de transport gratuit! Reducerea se aplică pe factura proformă tuturor testelor, cu excepția instrumentarelor, suportului media, cursurilor, cărților și programului PSY4. Promoția nu se cumulează cu alte oferte.

*TVA INCLUS - Dacă dorești un număr diferit de administrări, cu un preț unitar mai bun, sună la 0722.698.175 sau scrie-ne pe adresa support@testcentral.ro.